טיפים לאירוע
טיפים להצלחת כל אירוע!

המוסיקה היא האדרנלין של הערב! המנה הראשונה חשובה וגם השנייה. הפרחים והעיצוב גם הם חשובים. אך זכרו תמיד, שמי שעושה את השמחה... זו התזמורת.

תאום: רצוי ומומלץ לתאם את שלבי האירוע עם התזמורת, עם מנהל האירוע באולם ועם הצלם, על מנת שהאירוע יזרום בצורה חלקה

הקרנת מצגות - במידה והדבר ניתן, עדיף להקרין מצגות וסרטים ממכשיר DVD מאשר ממחשב (פחות תקלות...). דאגו תמיד לדיסק גיבוי וטוב לדאוג למכשיר DVD נוסף.

בר / מנות - בבואכם להחליט אם האוכל יוגש בבר או בהגשה אל השולחנות, קחו בחשבון שיש לדבר השפעה על מבנה הערב..

מיקום התזמורת - מומלץ למקם את התזמורת בסמוך לרחבת הריקודים ובמרכז האולם. כך ייווצר פיזור צליל אופטימאלי וכך גם כולם יוכלו לצפות בצורה נוחה בדוברים ובמברכים.

"קשקשים" - אם החלטתם לחלק לרוקדים רעשנים, משרוקיות ועוד מומלץ לחלקם לקראת סוף הריקודים. לגבי משרוקיות, אני מציע שתשקלו שוב...

תכנון - לסדר הערב חשיבות מכרעת להצלחת האירוע. הקדישו מחשבה והתייעצו איתי לגבי מיקום שלבי תוכנית האירוע (מנות, ריקודים, דרשה, ברכות, מצגת ועוד)

הגברה - ישנם אולמות הדורשים תוספת תשלום עבור שימוש במערכות הגברה הקיימות באולם. קחו בחשבון שמערכות אלה מותאמות בדרך כלל לתקליטנים ולא לתזמורת בנגינה חיה, וחסר בה ציוד משמעותי הנדרש להופעה כגון זו (מיקסר- אומנים, מיקרופונים, קומפרסורים, איקולייזרים, אפקטים, מוניטורים ועוד).
לכן, אני משתמש במערכת מקצועית, מנוהלת מחשב, המכוונת במיוחד לנגינה חיה. כל זאת, כלול במחיר הבסיסי, ללא צורך בתוספת תשלום מיוחדת.

אקו"ם - יש לציין, כי במידה ונדרש תשלום עבור אגרה לאקו"ם, אין הדבר כלול במחיר הבסיסי.


עיצוב ובניית אתרים: